Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2019 15:38 - Земята до поискване
Автор: universalnia Категория: Други   
Прочетен: 1850 Коментари: 29 Гласове:
0

Последна промяна: 06.08.2020 21:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес бях писмено известен че ми режат от земята останала ми от баща ми военен о.з. и служил вярно на България и българския народ, той е лежал в концлагер 2 години при Димитров, защото е бил против отстъпването на българските земи на комшиите под диктата на Русия и Сталин, е после Тито като се отцепил от лагера на СССР е реабилитиран. Тато ми е лежал в магарешкия рай за кралимарковци... Бил е в ВМРО. Има куршум в гърба от граничарите. Куршума е 8мм, пушката американска от ПСВ на въоръжение останала в Гърция и Сърбия/Югославия все още по това време. 7,5мм са само автомати и ловни карабини. Автомат е рядкост да го стрелят на единична, освен ако не е Щурмгевер, но той не е на въоръжение никъде вече по това време. Ловна карабина, некой горянин, но той пък ще оставя живи след разправа с дървото само... (освен ко не е бил самия Кралимарко...). Не, определено са го гърмели гръцки или сръбски граничари. 
Определено е пушка, точен изстрел в гърба от далеч.
То НРБ по това време още ползва пушки Манлихер от Балканската война и ПСВ, те са 9мм колкото и руските винтовки, но са по-скорострелни - с хубав затвор.
Ако е било от по-късните престрелки по границите м/у НРБ и Сърбия и Гърция,  защо ше прикриват толкова и ше мълчат. Жертви български военни от това време има. Определено е от времето на Сталин и Димитров.
Вероятно е бил заловен на чужда територия, в гръцко или сръбско(Югославия) и после проводен през границата под мерника на пушките с прощален изстрел в гърба. Ставало е дума за националните въпроси, иначе предаването на нарушители става по установения ред на КП.
... . ...
Привлекли го в ВМРО едни бежанци македонски партизани у селото му, при нацистите с Тито че комунисти аре карай, но после при Тито че българи плохо, очен плохо, колко пъти може да си смениш нацията. То еничари имаше при турците, а у Сърбия как... Ходили с чета у македонско, отбили се видят родните и близките - фаталната грешка...
Бай Ганьо си е бай Ганьо и под турско и под сръбско и т.н. работата е все една и съща...

Режат от земята ми 14кв.м само защото съм искал България да произвежда сама синтетичен газ по рецептата на Крилатия Змей(http://futuretechbg.blog.bg/) с вечен двигател ел.енергия, тайно, за общото благо:
http://futuretechbg.blog.bg/technology/2016/07/24/koga-bylgariia-shte-se-vrazumi-i-shte-razvie-svoi-naprednali.1466523
Южен поток где минава. И ка ша го правят, нали Южен поток няма и няма да са прай.
Това определено е гавра с мен!

Сега управляващите искат да купуват скъп газ и горива дори от Южна Америка с газовози и танкери през проливите, ако ги пуснат комшийте обаче и на каква цена. Но не и да приемат алтернативно решение.

А България граничи от всякъде с българи. Половината България е оставена в чужбина у комшиите след Ньои и т.н. не само хората, но и българската земя. Половината от териториите български след Руско-турската освободителна война са оставени у комшиите... Македония, Ниш, Пирот, Беломорска и Одринска Тракия, Северна Добруджа.

Дават ми обещетение само 14 лева, по лев на кв.м.Това е подигравка.
Аз обаче обжалвам това. Искам 111 хил.кв.км от Република България.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Неколко месеца по-късно се опитаха да закрият фирмата която арендува земята ми. А после кво, коя фирма ще я арендува...
То да не ти концерт по желание...
А навремето ТКЗСто ни хранеше. А сега.
Бойко Борисов ли ще ме храни... 
Как да се откажа от социализма като няма кой да ни осигури необходимото!?
Няма кои да ни построи нужните машини и прочие, НРБ бяхме нация космическа, не е лъжа, тогава можехме да построим космически кораби и развием космическа програма, за др. да не говорим.

Искам 111хил.кв.км от България обещетение.
... . ...
*****











Тагове:   Велика България,   НРБ,   свб,


Гласувай:
1



1. universalnia - Печалбите в енергийния сектор са минимални - само за сведение
22.05.2019 18:56
НЕК има 5 милиарда загуби, а колко се печели от търговията с скъпите вносни горива може да си представим, крият го но са на ръба на фалита, с минимална печалба в най-добрия случай. А идиотите дето управляват РБългария само се заяждат с нас, че им предлагаме решение с много по-високи печалби в енергийния сектор у нас, изгодно за всички. Безплатна енергия ще продаваш по-евтино и ще печелиш много повече, защото не ти струва нищо.
А вий... вий сте идиоти!
цитирай
2. universalnia - Ако се направят каскади ВЕЦ на всички реки тук ще имаме сумарно над 2000МВт.
03.10.2019 15:04
Ако се направят каскади ВЕЦ на всички реки тук ще имаме сумарно над 2000МВт. Достатъчно да замени АЕЦ Козлодуй или нестроената още АЕЦ Белене.
Енергията от тези ВЕЦ ще е по евтина от тази от АЕЦ.
цитирай
3. universalnia - Едно терминаторче ми открадна 600лв тия дни
29.02.2020 07:18
Некво Заксче джина на шахзаде ми открадна тия дни 600лв. Майка му мръсна, все ми посега.
цитирай
4. universalnoto - Течните синтетични горива са два пъти по-евтини от петролните
12.03.2020 11:42
Течните синтетични горива са два пъти по-евтини от петролните. Въглищата от които се произвеждат са десет пъти по-евтини от нефта.
Английската Шел произвежда основно такива синтетични горива. А те са най-големите производители в света на течни горива и масла.
цитирай
5. universalnia - За падането на СССР роля има изчерпването на нефта им и поскъпването му. Икономическа криза.
14.03.2020 01:26
За падането на СССР роля има изчерпването на нефта им и поскъпването му. Икономическа криза.
цитирай
6. universalnia - Е, осиновен съм, ка, тато в концлагера с кралимарковците го изтърбушили му извадили простатата. Но осиновените са си наследници, кво искате...
13.06.2020 06:59
Е, осиновен съм, ка, тато в концлагера на Димитров и Сталин с кралимарковците го изтърбушили му извадили простатата. Но осиновените са си наследници, кво искаш...

Осиновил е от е от добро семейство, не е взел от роднините си, че те ще го изядат жив за скромното му наследство, една къщица и некой друг декар.
А кои са родителите ми по кръв питайте ония, аз от де да зная... То има ДНК, па да проверяват, аз не ги спирам.
Но определено съм от добро семейство, тато не е осиновил от случайни хора, и качествата ми го показват. Добър съм в науките, физика и др.
Сега кво, ша ма изядете че тато не е осиновил роднини на Бойко Борисов... Той да не му е род... Кво сте се заяли...
Идете ровете Димитров и Сталин и с техните се разправяйте! А аз от демокрацията ви съм видял само гонение, преследване, бедност, мизерия и глад, каквито и при комунизма не съм виждал. То след падането на режима на Сталин, тато бе реабилитиран, и какво са могли са направили за него. Офицер служи и по границата, доверие си имат. Пенсионират го като офицер и дори го вземат на работа в завод след пенсия за повече заплата и пенсия, не е забранено, но на всеки не дават. Кво сега Бате Бойко иска да ми вземе абсолютно незаконно нивите от баща ми, които не стигат и 50 декара, една мизерна съборетина в забутано село. Кво. Вземете имотите и имането на сталинските и димитровските дерибей, как изобщо е възможно да се заяждате с мен.

А тати, все едно не съм му виждал белезите от операцията на простатата и алкъта... А!? Той не обичаше много да говори за това и да зная че съм осиновен, но пък не съм невежа да не го разбера...
****
А па у концлагера дали са го оправяли с дървото или кралимарковците резултата си е все същия...

Колкото до пседонима, всеки може да си избира свободно псевдоним в компютърната мрежа и изобщо.
А и какво значи името Ви!? Е, да не съм първия убавец на света, (е не съм бостанско плашило), но кво!?... Който му не аресва да се жалва на арменския поп.
... . ...
А църквата първо да поеме издръжката на мен, народа ми и космическата ми програма и тогава чак да се вайка че съм с социализма... Ясно!!!
... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... .
А и как така да се откажа от социализма. Ако се откажа от социализма(то има Мор, са кво оня курс... едновремешния), трябва да извърша харакири пред Министерския съвет, Финансовото, Икономическо министерство или пред некоя банка... за да се не мъча, как!?...
Поемете издръжката на мен, народа, и космическата ми програма и тогава. Как, то да не се живее само за един къшей хляб!?...
цитирай
7. universalnia - То брат ти може да ти направи деца вместо тебе... Друг път, не може да те замени. Децата на брат ти не са твой деца. Как, ша та изнудва и използва кръвния ти бр
14.06.2020 04:09
То брат ти може да ти направи деца вместо тебе... Друг път, не може да те замени. Децата на брат ти не са твой деца. Как, ша та изнудва и използва кръвния ти брат!?...
цитирай
8. universalnia - На брата не му ли стигат собствените му деца та ша иска да гледаш и негови вместо свои. Който няма деца може сам решава, кво ша гледа децата на братята.
14.06.2020 05:12
На брата не му ли стигат собствените му деца та ша иска да гледаш и негови вместо свои. Който няма деца може сам решава, кво ша гледа децата на братята.
цитирай
9. universalnia - Те в НРБ не реабилитираха репресираните буржоазни и сопаджийски елементи та да служат като офицери в БНА и пр.
14.06.2020 16:57
Те в НРБ не реабилитираха репресираните буржоазни и сопаджийски елементи та да служат като офицери в БНА и пр.
цитирай
10. universalnia - Ако кръвните ми родители се крият да бъдат открити, ако ги е срам от нещо от себе си, срамът и да бъде показан пред всички, как ги е срам от мен, да видят техни
16.06.2020 12:33
Ако кръвните ми родители се крият да бъдат открити, ако ги е срам от нещо от себе си, срамът и да бъде показан пред всички, как така ще ги е срам от мен, щом е тъй да видят публично техния срам който крият от мен...

Ако ги срам че съм беден, да бъдат продадени в бедност като бели робини, че тия тука до тук все ни докарват...

Ако родителите ми ги крият местните по други причини да плащат местните и всички които търсят кръвта ми, а тя е отлична - да я пробват чрез бъдещите му деца, внуци и правнуци, като искат, до 9то коляно. Ако продължават да търсят кръвта ми ще изпия тяхната като Влад Дракула едно време...
*****
цитирай
11. universalnia - Търсил съм помощ от всеки който мога да намеря, Япония не е умряла от глад при САЩ, но от турчина нема кои да ни спаси.
16.06.2020 12:53
Търсил съм помощ от всеки който мога да намеря, Япония не е умряла от глад при САЩ, но от турчина нема кои да ни спаси.

Мръсните местни чорбаджии предпочитат да затрият българския народ и държава вместо да се отърват като самурайте. А за кво слугуват на тези които искат да затрият България. Единственото е че са педерасти и чакат агата да им направи кефа, моля да заповядат у пандиза, може да преустроят хотели луксозни затвори.
Ако не, направо да отиват в Анадола, тъкмо ще изкарват и някоя пара като теляци в хамамите!
Те това е истината. Щот па не вервам да са толкова гладни чорбаджиите и управляващите сега, че да искат да ги храня с лъжичка в устата след като съм им дал хляба в ръката. Требва да ги начукам всичките, защото те точно това искат и само това. Е, как!? Бая са, бая работа е. Маро, тва е по твойта специалност, да ги церите от турската им прихвана кръв, ша ги по възродите... Се знайте как.
Виж панорамата, не глей като кон с капаци.
цитирай
12. universalnia - Маме, я кажи, те съблазниа с некоя убава ристиянка за любимото ти чадо глезено мамино синче, вместо да държиш на умното чедо...
16.06.2020 13:24
Маме, я кажи те съблазния с некоя убава ристиянка за любимото ти чадо глезено мамино синче, вместо да държиш на умното чедо...

То възкресение само с машини на времето става, некъв си врач от некъде мъртви от оня свят не връща...
Кой бе тоя врач, с много убава сестричка или дъщеричка, или дори женичка...
Ма рия маг, да Лена.
Лена, Елена, коя, Слънчевата, Инката, ко е за самурайте то се знае има и други японки хубави все има, а и корейки. То инките приличат на Клаудия Шифър.
Да Мария, оная синеочката мазна меденка с лице на Хабсбурга, Клеопатра не е с такъв нос и очички чак като нейната убос не е. Тя бе Султана Рачо Петрова по едно време... Като туй време.
Ха, щерка от деца на слънцето, чешко-гръцко-немска кръв... Мелези от едно време Средните векове...
Знам, мама жертва едното си чадо, най-доброто и умното, за тая долна мазна курва.
Проклета да е! Никога да не видят звезди и небе, нито втори живот, нито безсмъртие...

Маминка, все скланя на сълзите на глезеното братче, женчо, трябва да иде в анадолския хамам на агата да го обслужва Мара джадията на имама... тя е маркова стока...
*****
Грешката обаче е огромна, никога не се отказват наука, техника, технологии, и оръжия с които поне силите да бъдат изравнени, или поне да може да се отбраняваш.
... . ... *
Змийската Библия е само българската, нейния превод, що то тука била Симеона Велика езич. Ана, щерка на оная, мама, род се некакъв... Се реват за глезено братче и убавицата Марийка и оплюват изхвърленото от милозливата маминка любеща лиги свястно братче Крилатият дракон - самурайчето българско.
...
Енравоинта, Е нрава на воина - той е защитил пред Маламир Крилатият дракон българкото самурайче разказвайки му са ромеиското Евангелие за Зевс Олимпийски и апогеят на славата, спартанците спасили с самоотвержения си отпор елините от ордите на Персия. Тя Елена е от Спарта, и рода й, най-хубавата жена, а не Марийка Магдаленка известна с лошото си име...
... . ...
*****
... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... .
Маминка, да си вземе убава снаха блудница, да си правят оргии тайно с любовници зад гърба на синчето глезеното глупавичкото. Че маминка не е толкоз убава да си намира жигола.
****
цитирай
13. universalnia - Чешко, немско, гръцко - Северна Италия, Венеция. Занаятчийте наемни в Венеция. Сбиротък.
16.06.2020 15:05
Чешко, немско, гръцко - Северна Италия, Венеция. Занаятчийте наемни в Венеция. Сбиротък.
цитирай
14. universalnia - Владимир Расате, прилича на съдията Ди Жън Дзе от кн. на Робърт ван Хюлик. Прилича на фолкдивата Ивана в лице.
16.06.2020 15:14
Владимир Расате, прилича на съдията Ди Жън Дзе от кн. на Робърт ван Хюлик. Прилича на фолкдивата Ивана в лице.
цитирай
15. universalnia - Пазареа нослето на Путин, но то силикон...
16.06.2020 15:51
Пазареа нослето на Путин, но то силикон...
цитирай
16. universalnia - Ето, аз съм. Аз ви откривам пътя към звездите и прочие. Науката и техниката е моя, открил съм всичко което ми трябва, успях.
16.06.2020 23:26
Ето, аз съм. Аз ви откривам пътя към звездите и прочие. Науката и техниката е моя, открил съм всичко което ми трябва.
... . ...
Защо като видяхте още в началото в училище че съм физик, започнахте да ми пречите и не ме пуснахте да реализирам това за което ме изпитвахте. Е, успях. Сега, кво, що все са криете и правите на идиоти...
За кво, за кво, кво сакате, и кво сакате, на квито хора сте ме дали аз не нося отговорност.
Ето, що ми пречихте и продължавате да пречите.
Да не мислите че печелите нещо от това че ми пречите, а!?
Ето, за кво, съм ви осрамил, че изисканата френска любов зная, че и още нещичко съм научил и открил...
Ха, кажете, търсите за кво да са хванете, а няма за какво, за кво, нали съм физик, и от други работи разбирам.
Ха, де, щом ме спирате, кво. Да не са ме пуснали тук да ме спирате, нали е трябвало да ви докажа, и го доказах.
Кво ченгетата били много велики, а гравитолети и другата техника и технология ква е, чия е!? Да премерим силата на технологиите и науката, само че всеки с собствените си открития. Още сега, кво, ще чакаме, открил съм всичко което ми трябва.
... . ...
Тук не ви говоря за жени и прочие ваши глупости и идиотщини, а за наука, техника и технологии...

... . ...
Казвай те, кажете си мъката, най-добре си я кажете сами в очите официално!...
Кво са прай те на ударени...
цитирай
17. universalnia - Султана - по линия по кръв от куманката на Калоян малкия брат от Асеневци, любовница на Борил. На Рачо Петров я дава Батенберг, род на Асен(вкл. Ботев), Батенбе
17.06.2020 04:58
Султана - по линия по кръв от куманката на Калоян малкия брат от Асеневци, любовница на Борил. На Рачо Петров я дава Батенберг, род на Асен(вкл. Ботев), Батенберг е от Хановер, от Чака е, от Батий, палача на Волжка България и Русия.
... . ...
цитирай
18. universalnia - Веспасиян е род на Орфей, те пият елексира на Сафо, от миро и алое за безсмъртие, но от него се получава стерелитет. След като народят деца. Има и ранни бракове
17.06.2020 05:18
Веспасиян е род на Орфей, те пият елексира на Сафо, от миро и алое за безсмъртие, но от него се получава стерелитет. След като народят деца. Има и ранни бракове 12г-13г. Тит е зрял и, а Веспасиян от тези... Елхова смола и дебелец/алое е елексира на безсмъртието Дебела Мара на Тамара, Томире.

Орфей са 12г-13г момченца вземали на Сафо елексира, пеят в хорове с екзотични гласчета.
... . ...
Тези елексири не могат да възкресят мъртъв.
То се знае...
цитирай
19. universalnia - Все проблемът бил с ДНК тестовете, искат да ми вземат земицата на наша ми, и на кой ще я дадат, роднините му не са осиновени от него. Соца го няма, частно нь!..
17.06.2020 06:20
*****
Все проблемът бил с ДНК тестовете, искат да ми вземат земицата на баща ми, и на кой ще я дадат, братовите и сестричките му не са осиновени от него. Ако ще правят национализация да е за всички в РБългария, в тази страна, и на частния капитал изобщо.
... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... .
... Той царя бе премиер на републиката, а царските имоти в ТБЦ са на царя - на държавата, сега не са негови по право.
Ко стане цар с референдум, държавната собственост на царя си е. Що го е страх от референдум. Що не докаже че той е царя, малкия Симеончо Симеон ll Сакс Кобург Готски е брюнет черноок, а сега дойде един синеок норвежко-немски тип и се представя за него, а езика кой знае къде го е научил, може и да е от влаовете по Дунав и др. И кой го праща, ЦРУ от САЩ, КГБ от СССР, или др. служби.
... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... . ... .
Пиша на български. И говоря на български, вие кви сте, ромеи...
цитирай
20. universalnia - Тука вилнеят червените кхмери, те виетнамците да не са ги избелили, ква таа слабост към малко земица, ще ядат само пръст ли!?
19.06.2020 02:10
Тука вилнеят червените кхмери, те виетнамците да не са ги избелили, ква таа слабост към малко земица, ще ядат само пръст ли!?
*****
ТКЗС не ви ли ранеше на времето...
... . ...
цитирай
21. universalnia - Коча, британската полицейска дървена палка е на въоръжение у стражарите от древността.
22.06.2020 21:29
Коча, британската полицейска дървена палка е на въоръжение у стражарите от древността.
Още в древния Рим изпълняват присъди с него.
цитирай
22. universalnia - Дал съм ви хляба в ръцете - наука и технологии, какво искате повече, с лъжичка в устата...
23.06.2020 06:20
Дал съм ви хляба в ръцете - наука и технологии, кво искате повече, с лъжичка в устата...

... . ...
*****
Без производство, промишленост и земеделие, нямате никакво бъдеще.
***
цитирай
23. universalnia - Червените кхмери са направили таен преврат и диктатура в РБългария. Да живее Сталин!
03.07.2020 11:12
Червените кхмери са направили таен преврат и диктатура в РБългария. 10.11.1989г.
Да живее Сталин!
цитирай
24. 4ervenaarmia - То казват че на 10ти Веселин Андреев предсмъртното му писмо е с: Да живее Сталин...
03.07.2020 12:03
То казват че на 10ти Веселин Андреев предсмъртното му писмо е с: Да живее Сталин...

Или сталинистки преврат, сталинистката диктатура са върна, на 10.11.1989г върнаа Сталин барабар с демокрацията...
цитирай
25. universalnia - Истина е. Сега е диктатурата на елита на Сталин...
03.07.2020 12:05
Истина е. Сега е диктатурата на елита на Сталин...

Те ви капитализма, елитната олигархия...
цитирай
26. universalnia - Той тато бато като си е мълчал че е бил на бригада в трудов лагер, сега нямат право на никакви претенции.
28.07.2020 06:15
Той тато бато като си е мълчал че е бил на бригада в трудов лагер, сега нямат право на никакви претенции.
... . ...
Да не са го церили с турската ваксина...
*****
... . ...
цитирай
27. universalnia - Той ченгето каза че тато за 72г одил нелегално в казармата на трудови войски да черпи за архангел Михаил.*
29.07.2020 16:23
Той ченгето каза че тато за 72г одил нелегално в казармата на трудови войски да черпи за Архангеловден.

Дори и там да прескачаш нелегално в казармата те пипнат караулите. После ВКРто знаеш, блъсне го некоя кола с приклада.
Той да си спомни бригадите в трудовия лагер, е ама тва не са били трудови войски.
Както се прави на откачен така му се пада.
Ако има проблеми - оплаквания за репресирани има, циркове с трудоваци не се допускат.*

ВКРто е висше чем фантета. Где пашол там нашол...*
... . ...
*****
Изфантазира си че осиновеното му дете е принц или синче на Рокфелер та да изпроси още некоя пара от жалкото ДСарско еничарство и си изпросил естествено боя и репресиране повторно, нищо че пел и където не трябва...

Вера че ще го позлатат че е осиновил дете, ми да не е осиновявал, къв му е проблема, старчески домове има...

Вместо това да бе взел да го изучи и направи човек, дете все няма да го изостави като го е гледал и са грижил добре за него. Като постигне по-добър живот ще се грижи по-добре за него после. Са къде съсипа си детето и кой ще му даде възнаграждение за това... Да намери враговете му те да му плащат.
... . ...
*****
... . ...
Подобен е случаят с верата на българите.
- Кат си са покръстил са треа и да та рана... То св.ап.Павел е казал нещо, който не работи не трябва да яде. Според заръката му от църквата гонели всеки който не работи след три дни, ако лежи само на нея за да го храни и издържа. - нещо общо с българската следа в атентата срещу папата.
... . ...
То навремето имаше един случай когато един царски казашки офицер единствен се сетил че Санта Клаус е Карл Маркс и Исус Христос е неговото дете. Трябвало му да види само картинките по стените накичени от войниците в казармата за Коледа.
Естествено разследване срещу компанията Кока Кола има, все нещо са изкопчили и докопали...
Мирише на тамян, то тва кока, не е кофеина от колата. Но чая е по-добър от Кока Кола и кафето.

Поповете опушат папството с кока та им замаят главите. То верата е опиум за народа, верно - в буквалния смисъл.

Стъклото - Дионис. Старата история. Старата песен на нов глас. Само че пияни спартански и елински воини не ги виждам срещу персите.
Траките да са били прочути воини някога? Не, само изключения. Е, сега ще ви стане ясно.
То от много ядене и пиене добри воини и изобщо свестни хора не стават.

Прабългарите са добри воини и са храбри.
След Освобождението българите пак са добри воини, и са храбри.
Турците са масово изгонени при Освобождението. Тука поне няколко години има казаци и др. руски войски.
Сл. Девети тука има няколко години Червена армия, но от какви... ???... Сволоча на СССР, който казват след това отивал направо в Сибир в концлагери за Гладомор.

- Гладо ли направи хлебните бунтове при Жан Виденов или Телевизията. То мрежата кучета я яли. Който държи телевизията и радиата евентуално, може да лови риба в мътна вода. Иначе абсурд, Сталин самият го е доказал. Гладомор и никакъв бунт...
... . ...
Един стар македонец, ВМРО - българин казва:
- Няма млади хора, момче, всичко потъна в чужбина. Малко останаха. Кой ще направи промяна. Пенсионерски бунтове ли ще вдигаме. Наляво, надясно, хора вече няма. Накъде. Няма накъде.
... . ...
*****
цитирай
28. universalnia - Е, зоръ бил че тати не е умрел за Солунската митница, та да получи Бургаската селския копой.
06.08.2020 21:06
Е, зоръ бил че тати не е умрел за Солунската митница, та да получи Бургаската селския копой.
... . ...
Маке, да познааш гр.Ниневия. Сегашния. Спокойно не е паднал от космоса с пришълци от будущето. ок.20 000 души население, а старата Ниневия бе двойно по-голяма.
2350г по-рано, маке...
А вот дедушка Тамарьй ишчо хорошойо справистся с саблеи, 300 лет ранше. Е, одно времени сабля бъйла лучшая.
... . ...
*****
цитирай
29. universalnia - Ну, Америка, сдават Аляску для газопровода к болгарский красноемигрантъй в Канаде.
06.08.2020 21:53
Ну, Америка сдават Аляску для газопровода к болгарский красноемигрантъй в Канаде. У них денги ест. За разлике от тукашние...
цитирай
30. universalnia - А, полицейското досие най-сетне го разкриа
21.11.2020 00:44
Тати, у даскалото какичките навремето закачали подрастващите малчугани им покажат кълка по шорти, и той кат глупав с авери прао у тогавашния местен клуб Спартакус, неква частна обществена баня, от инат.
....
По время комунизма помилван за свидетелства за упадъчния живот на буржоазното общество.
Е, да им дадат акъл кат съ опарил, тва поне полза имало.
... : ...
*****
Во истина, крайная победа, куршумето кат хемороиди, изел шикалките от щурмгевера на йегера, търсил кълката на българите, юда сталински, малко му е го зазидат под порта гл. на чайните го мачка бройката.
Са продаат за една коричка леб ДСта, то НКВД поне беа на място, КГБ кръчмарска служба, меко казано.
То Прусия, сакат ни изгонат от Съветския Съюз, родината ни българска.
... : ...
*****
цитирай
31. universalnia - Самурайте дуело винаги моо си гу уредът
21.11.2020 07:11
Бокенджуцу чи стаа, сакатлъци. То и на боксов мач съ случвъ, то самурая знае. Бокен, кат ги страх от железо, то кат зъ сопаджии.
Кеч правилата му още важат, т.е. с голи ръце на тепиха, кви гладиатори шъ играт тукъ.
И нъ карате тепих моо съ случи, той Бойко знай чи и футболиститу съ усетиа.
... : ...
*****
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: universalnia
Категория: Други
Прочетен: 387370
Постинги: 330
Коментари: 265
Гласове: 188
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031